Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

ChatGPT’nin ücretsiz sürümüne reklam gelebilir

Ücretsiz hizmet veren platformlar için yeni yeni reklam haberleri gelmeye devam ediyor. ChatGPT’nin ücretsiz sürümüne reklam ekleneceği iddia edildi.

Spotify için zam yolda

Dijital müzik platformu Spotify, dünya genelinde abonelik ücretlerine zam yapmaya hazırlanıyor. Financial Times’ın haberine göre şirket, Haziran ayında Avrupa ve Latin Amerika pazarlarında abonelik fiyatlarını 1 Euro artıracak.

Android 16’nın yeni güvenlik modu USB tabanlı saldırıları engelleyecek

Google, Android 16 ile yeni bir güvenlik modu ekliyor. Gelişmiş Koruma etkinleştirildiğinde, telefon kilitliyken Android, herhangi bir USB aygıtın bağlanmasını ve veri göndermesini engelleyecek. Yeni özellik, telefonun kaybolması veya çalınması …

Artçı deprem nedir? Öncü deprem nedir? İşte anlamları

Son olarak İstanbul’da meydana gelen 6.2 büyüklüğündeki sarsıntı, deprem gerçeğini bir kez daha gündeme taşıdı. Deprem terimleri çok merak edilenler arasında. Bu makalede ise öncü deprem nedir, artçı deprem nedir sorularının yanıtlarına bakıyoruz.

Steam’de Xbox fırtınası! Forza, Halo, Sea of Thieves ve daha fazlası büyük indirimde

Steam’de Xbox Game Studios oyunlarına özel dev indirim başladı! Forza Horizon 5, Halo, Sea of Thieves ve onlarca popüler oyun %80’e varan indirimle oyunseverlere sunuldu. Kampanya 4 Mayıs’a kadar geçerli! Peki hangi oyunlar indirimde? İşte detaylar…

SonarPen artık MacBook trackpad ile çalışabiliyor

iPad modelleri için Apple Pencil serisine iyi bir alternatif olan basınç hissiyatlı SonarPen artık MacBook trackpad alanında da kullanılabilecek. Son güncelleme ile SonarPen kalemlerine önemli bir alan açılmış oldu.  SonarPen ve MacBook …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir