Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

En cimri araçlar belli oldu: 1 damla benzini boşa harcamıyor

Türkiye otomobil pazarında ara liderliğini koruyan, hem tasarım hem de performans açısından sundukları avantajların yanı sıra, düşük yakıt tüketimiyle öne çıkan bu SUV modeller yoğun talep görüyor.

Otomotiv devi SUV modeli aracının üretimini sonlandırıyor

Dev Alman otomotiv markası Volkswagen SUV modelinin aracının üretimini sonlandırma kararı aldı.

Kanserin çaresi denizlerde olabilir mi?

Bilim insanları, denizlerden toplanan ve kanserli hücreleri yok eden bir madde keşfettiler. Ama bunun bir ilaca dönüşmesi için daha çok fazla zaman gerekiyor.

Anthropic, Claude Code için yeni kullanım sınırlarını duyurdu

Yapay zekâ alanında geliştirdiği Claude serisiyle tanınan Anthropic, AI destekli kodlama aracı Claude Code’un kullanımında artan yoğunluğa karşı yeni önlemler aldı. Şirket, özellikle bazı abonelerin Claude Code’u 7/24 arka planda sürekli çalıştırarak …

WhatsApp’ta bir devrin sonu: Artık çalışmayacak

Popüler mesajlaşma uygulaması WhatsApp, Windows işletim sistemi için sunduğu klasik masaüstü uygulamasını kaldırmaya hazırlanıyor. Bu karar, özellikle masaüstü üzerinden uygulamayı aktif kullanan kullanıcılar arasında tedirginliğe yol açtı.

Microsoft saldırı altında… Uyarı geldi

Microsoft’un sunucularına yönelik olarak hackerlar saldırıda bulunmayı sürdürüyor.